Usługi szyte na mairę

Tematy: Risk resilience | Offsite Tape Vaulting

Download PDF

KLIENT

Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku w ramach dwóch pionów: detalicznego i biznesowego. Strategia banku zakłada zrównoważony i racjonalny rozwój, w oparciu o zasady tradycyjnej i solidnej bankowości: przejrzystość, bezpieczeństwo, stabilność, odpowiedzialność, doradztwo, przedsiębiorczość oraz innowacyjność. Oferta banku skierowana jest do Klientów, którzy oczekują wyższego poziomu usług, doradztwa i wyższej zyskowności produktów. Bank udostępnia w standardzie produkty i usługi, które dotychczas oferowane były jedynie wybranym, najbogatszym Klientom, oraz produkty dotąd niedostępne na rynku.

WYZWANIE

Ponad pół miliona klientów, w tym 24 tysiące małych i średnich firm, 133 oddziały w 68 miastach Polski. Skanowanie i weryfikacja dokumentów. Archiwizacja i dostęp do dokumentów papierowych i w formie elektronicznej.

ROZWIĄZANIE

Usługi skanowania dokumentów, kontrola jakości skanów wykonanych przez bank oraz weryfikacja dokumentów oryginalnych i zeskanowanych. Dodatkowo Iron Mountain zajął się archiwizacją dokumentów papierowych Alior Banku w swoich magazynach, które udostępnia w razie potrzeby i na życzenie Klienta w formie papierowej lub elektronicznej.